Gustări care ajută părul, pielea și unghiile, pe timpul iernii

Iarna te gândești la vin fiert, prăjituri cu scorțișoară, Moș Crăciun și sarmale. În timp ce ai o grămadă de motive să te bucuri de acest sezon, există totuși niște aspecte mai puțin plăcute de care trebuie să te îngrijești. Frigul duce la unghii sensibile, piele uscată și păr aspru. Loțiunile și uleiurile speciale sunt o metodă bună prin care să ai grijă de aceste probleme, dar să știi și alimentația este la fel de importantă. Uite niște sugestii de mâncăruri pe care să le introduci în dieta ta, pe timpul sezonului rece.

Pentru păr aspru

 Ouă și cartofi dulci. Ouăle conțin sulfur care ajută la strălucire și cartofii dulci au beta-carotene care întărește firul de păr și stimulează creșterea.

Pentru piele uscată și crăpată de la vânt rece sau chiar și soare

 Migdale și afine. Migdalele conțin vitamina E care ajută la protecția împotriva razelor de soare. Nu te lăsa păcălit de temperaturi, soarele te poate arde chiar și iarna. Afinele conțin vitamina C care ajută la producția naturală a colagenului.

Pentru unghii sensibile care se rup ușor

 Iaurt grecesc neîndulcit și căpșuni. Iaurtul grecesc are o combinație ideală de vitamina A, calciu și proteine. Toate acestea ajută la întărirea unghiilor. Căpșunile sunt o sursă bună de vitamina C care care produce colagen.